Friday, October 14, 2016

Forex Strategie Leer Om Te Handel Die 123 Terugskrywing

Forex Strategie: leer om te handel Die 123 Terugskrywing Ek was 'n newbie handelaar keer. Al wat ek gedoen het, was soek op die internet vir 'n goeie Forex strategie. Eintlik, al wat ek was geïnteresseerd in kon die handel inskrywings. Ek het gedink as ek die regte rigting elke keer kon haal, kon ek 'n miljoen dollar te maak uit my skrale $ 8000 handel rekening. Ek kyk na honderde verskillende strategieë, asook, inskrywings. Ek het selfs 'n bietjie geld op 'n paar van hulle. Ek lees alles oor dissipline, handel sielkunde, neem jou 8220; hits8221 ;, risikobestuur, handel bestuur, beheer van jou emosies, maar ek verwerp alles wat. Ek het 'n goeie greep op my emosies en 'n gedissiplineerde individu (die meeste van die tyd.) Al wat ek nodig het, is my magic bullet, my kristalbal, my tyd masjien en dan id 'n handelaar. Ek didnt sorg oor enige iets, maar vind 'n inskrywing strategie. Laat ek jou tog te kenne gee. Ek het begin om dit te doen in 2004. In 2009, was ek nog om dit te doen, maar my $ 8000 rekening is nou sowat $ 500 en ek nog kon nie geld maak. Dit is 'n goeie ding wat ek didnt nogal my dagtaak. 😉 Toe het ek Casey by Wenners Edge Trading en hy klap my rond en het my laat besef dat die inskrywing was sowat 5% van die transaksie en al die dinge wat ek verwerp was die ander 95%. Al wat ek in dié vyf jaar geleer het teruggekom om my in 'n flits (ek dink ek is betaal meer aandag aan dit as wat ek besef) en ek het 'n winsgewende handelaar in net 'n paar maande. Ek het Caseys span by Wenners Edge spoedig moontlik daarna as die Asië Sessie Trading Kamer Moderator. Ek het alles wat om te sê: Ek is van plan om jou te wys my gunsteling strategie met baie voorbeelde, maar ek is nie van plan om op te hou met net wys jou hoe om die inskrywings te doen. Soos ek genoem het, inskrywings is slegs 'n klein deel van 'n suksesvolle handel strategie. As jy die inskrywing regkry helfte van die tyd (wat blyk statisties moontlik nie die geval is nie) en jy kry die ander dinge reg, jy kan nog steeds 'n potload geld te maak as 'n handelaar. Jy sien, verloor is deel van jou werk. As jy dit nie doen jou verloor, sal jy dit nooit as 'n handelaar. Ek weet dit klink verkeerd, want ons almal se lewens wat ons wenners moet wees geleer. Maar, tensy jy die eienaar van die genoemde kristalbal of tyd masjien, jy sal nooit 100% korrek is op die rigting van die mark. Die mark asemhaal in en uit en sal afgaan terwyl sy opgaan en dan sywaarts vir 'n rukkie. Sy redelik onvoorspelbaar. Wat is voorspelbaar is menslike emosies. Wanneer die mark gaan in hul rigting, baie (die meeste) ervaar gierigheid kyk hoeveel Im maak, gotta kry dit alles. Wanneer sy gaan teen hulle, hulle ervaar vrees wanneer dit te stop? moet ek uitkom? Dis die rede waarom ek graag om handel te dryf op suiwer prys aksie. Ek gebruik nog 'n paar aanwysers, al is. Hulle kan jou 'n gevoel te gee vir die rigting van die mark. Maar net die prys aksie kan jou wys hoe ons emosies beïnvloed die mark. Wat is 'n 123 Terugskrywing? A 123 Terugskrywing is eenvoudig 'n foto van daardie emosie op 'n kers grafiek. Kom ons praat eers oor 'n 123 hoog. Dis wat ek noem 'n 123 ommekeer wat gebeur aan die bokant van 'n uptrend. In die Forex mark, kan alles wat gebeur in 'n uptrend gebeur in 'n verslechtering neiging goed so, want geldeenhede verhandel word in pare, een teen die ander. So, byvoorbeeld, 'n uptrend in die euro / dollar munt paar is eintlik net die Euro handel hoër en hoër teen die Amerikaanse dollar. Terselfdertyd het die Amerikaanse dollar is in 'n verslechtering neiging teenoor die euro. Dit kan verskillende in termynkontrakte of aandele markte wees, want baie oningewydes handelaars dink dat jy net kan handel lank (te koop) en kan nie swanger gaan 'n handelsmerk waarin jy verkoop om oop te maak. Die eerste element om te kyk in 'n 123 hoë 'n sterk uptrend. 123 terugskrywings gebeur al die tyd in die konteks van die saak reekse en konsolidasies maar moenie deurvolg omdat die mark is die handel in 'n reeks. Die uptrend moet ten minste een en 'n half keer die grootte van die 123 patroon (wat goed kyk na kort) omdat hierdie tendens sal help bepaal jou doel wees. Die tendens moet redelik wees sterk sonder 'n baie retracements en pouses. Die sterker hoe beter. As jy handel volumes volg op jou grafiek, moet jy ook sien sterk volume (Ek hou van volume as en aanwyser al die volume nie 'n werklike voorstelling van die volume op 'n paar kan wees, beteken dit 'n aanduiding van kollektiewe mening van gee jy jou makelaars handelaars. Dit is 'n goeie rede om jou kaarte te kry van 'n groot makelaar selfs as jy dit nie handel te dryf daar.) Aan die linkerkant sien jy 'n potensiële opstel gebeur. Dit is 'n sterk uptrend met volume. Jy kan nou hierdie reg (2013/12/06 10:00 NY tyd) op 'n pond / JPY uurlikse grafiek sien. Jy sal sien dat dit nie nog 'n 123 hoog, maar dit is beslis 'n goeie begin. Die foto toon 'n uurlikse grafiek, maar 'n 123 ommekeer kan voorkom op enige tyd raam sedert sy wat jy die emosies van die handelaars en nie noodwendig uitbeelding van 'n spesifieke gebeurtenis. Ek verkies om te kyk na hulle op 'n uurlikse grafiek of hoër, maar dis omdat hulle gebeur te vinnig vir my op die onderste tydraamwerke. Die volgende element om te kyk vir 'n uitputting hoogtepunt hierdie is punt nommer 1 van jou 123. Iets soos 'n pen bar of 'n oorweldiging bar. Hoewel dit nie die geval is as uiterste as 'n pen bar te wees, sou dit dien 'n baie sterk uitputting of euforie punt demonstreer en sal my meer selfvertroue gee. Ek het veral graag wou sien dat dit gebeur op 'n historiese weerstandvlak. Dit gee dit net meer legitimiteit. Weereens, aan die linkerkant kan jy dieselfde uptrend ek jou gewys het vroeër sien, maar hierdie keer het ek ingesluit 'n paar van die kerse aan die linkerkant. Jy sien dit breek (dit is net 'n pouse op die oomblik, en het om te sien of dit verander in iets meer as dit) gebeur reg op 'n historiese gebied van die opeenhoping. Na afloop van die hoë punt, jou volgende taak is om te kyk vir 'n trek-terug. Dit kan gebeur op dieselfde kers, maar ek verkies om dit op die daaropvolgende kerse sien. Dit lyk net vir my beter so. As dit blyk te wees, gebeur op dieselfde kers, daal af na die volgende laer tyd om te sien hoe dit lyk daar af. Soms vind ek dat dit beter is op soek op die onderste tydraamwerk. Dit sal die nommer 2 punt van jou 123 wees. Volgende jy op soek na 'n nuwe hoë, maar dit moet 'n laer hoë as die nommer 1 punt wees. As die volgende hoë oorskry die punt 1 hoog, dan sal jou 123 hoë geblaas en jy kan aanbeweeg en kyk elders. Weereens, ek wil 'n pen bar of geteister bar sien hier, maar dit is nie nodig nie. Ek hou daarvan om volume bevestiging sien, maar daar is gewoonlik baie minder entoesiasme vir hierdie hoë as die nommer 1 hoog. Aan die linkerkant sal jy sien wat 'n potensiële 123 hoog dat die punt staan ​​om te blaas. Dit is op soek na 'n aardige patroon totdat die laaste paar minute wanneer dit begin om die nommer 1 hoë toets. Hierdie voorbeeld is op die euro / GBP H4 (4 uur / 240 minute) grafiek op 2013/12/06 rond die middag NY Tyd. Nou het jy het jou eerste 123 opstelling. Amptelik, jou handel inskrywing is 'n onderbreking van die nommer 2 verwys na die negatiewe kant. Alhoewel, van al die moontlike 123 handel strategieë, dis my minste gunsteling, want dit wat jy nodig het om die meeste pitte risiko en dus vereis dat jy om handel te dryf met die kleinste grootte. Ek het eintlik neem soveel as drie verskillende posisies op 123 terugskrywings maar goed leer ken wat later in ons storie. Waarom 123 Terugskrywings voorkom? Soos Ive het gesê, kaarte weerspieël die emosies van handelaars. Sekere patrone kom gereeld op kaarte. Weve al gesien kop en skouers patrone, verskeie driehoek en vlag patrone en die meer komplekse harmoniese patters. Die redes hierdie patrone voortgaan om handelsgeleenthede voorsien is dat die emosies wat hierdie patrone veroorsaak is, stem ooreen en gebeur gereeld. Die patrone dont altyd in besit soms theyre geraak word deur ander faktore soos nuus, maar hulle is in ooreenstemming genoeg dat ons dit kan gebruik om winste in die mark te maak. Die nommer 1 punt kom by 'n plek waar handelaars wat al lank in die mark was besluit wat hulle nodig het om die winste wat hulle gedurende die tendens tot beveilig. Dis hoekom die aanvanklike tendens is baie belangrik. Dit is ook die rede waarom jy moet kyk vir hierdie punt op 'n plek van 'n sterk weerstand. Dit is die plek waar handelaars sal voel dat die mark kan stalletjie of draai. Met ander woorde, hulle bang is dat hulle kan die winste theyve het in plek te verloor. Die oplewing in volume is te danke aan die 8220; nie so smart8221; geld uiteindelik die erkenning van die tendens en spring op die trein (euforie 8220; hierdie tendens kan vir ewig duur, ek moet kry my some8221 ;.) Dat oplewing in volume gebeur gewoonlik wanneer 'n skuif uitputting bereik het. Die volume is 'n teken dat die slim geld is verby op hul hoewes aan die laatkommers, waarna hulle 8220; hou die bag8221 ;. Dit is die nommer een punt. Natuurlik, nadat daar geen handelaars meer om te koop die posisies van die laatkommers geloop, die prys begin daal. As die prys daal, die slim geld sien 'n geleentheid om moontlik 'n bietjie wins op 'n ander pop die nommer 1 hoog, maar hulle is minder verbind omdat die meeste van die langer termyn momentum aanwysers steeds gee oorgekoop aanduidings en die mark het net gemaak 'n groot beweeg. Uiteindelik, al die laatkommers wat gekoop terwyl die mark was op die hoogtepunt ervaar vrees. As die mark gaan voort om te daal, hulle los daardie posisies op die slim geld wat meer bereid is om te koop as die prys laer daal. Totdat daar geen mense meer wil verkoop. Dis die nommer 2 punt. Nou dat die laatkommer verkopers is weg, sal pryse begin om weer te beweeg. Die slim geld mense wat gekoop is uit die laatkommers, so nou as dit begin om weer te gaan, die laatkommers vind hulle uit te gou en begin weer te koop nie, maar omdat hulle voor was verbrand, hulle is 'n bietjie meer versigtig, sodat minder van hulle betrokke te raak hierdie tyd. En natuurlik, die slim geld mense is meer as bereid om hul winste te neem as die mark styg. Maar omdat daar minder bereid is om hierdie tyd te koop, wanneer die prys pieke, nie die geval is dit dikwels kry so hoog as die nommer een punt voor dit begin weer val. Dit is die nommer 3 punt. As die mark begin om te daal uit die getal 3 punt, hoe meer opgevoed, slim geld handelaars erken dat dit 'n ommekeer of die begin van 'n handels-reeks kan wees, maar op die heel minste, hulle bereid is om neer te verkoop aan die nommer 2 wys weer dit is presies wat ons gaan doen. Dit veroorsaak dat pryse om terug te daal tot die nommer 2 punt dikwels oortreding van die nommer 2 punt deur 'n paar pitte. Wanneer 123 Terugskrywings voorkom? Soos ek reeds voorheen vermeld, 123 terugskrywings gebeur meestal op areas wat ondersteuning en weerstand. Dit gebeur nadat 'n goeie sterk tendens. Hulle kan gebeur op enige tyd raam op enige instrument. Op die korter tydsbestek (minder as 'n uur), moet jy voortdurend te kyk of jy sal jou geleentheid misloop nie. Dikwels kan jy een na 'n groot nuusgebeurtenis sien. Dis hoekom ek na uurlikse of hoër verhandel verkies. Ek dag handel van tyd tot tyd en sal kyk na die 5 minute en 15 minute kaarte, maar ek het 'n kort aandagspan, sodat Ive het om in die regte gemoedstoestand om dit te doen. Ek weet mense dat dit te doen op die 1 minuut kaarte en maak baie pitte daaglikse doen dit. Ek het net cant konsentreer dat daar nog baie vir so lank. Dis hoekom handel is so 'n persoonlike ding. Jy moet jou sterkpunte en beperkinge ken om 'n winsgewende handelaar wees. Ek het probeer om handel te dryf soos iemand anders, maar ek kon nie 'n wins toon dat die pad. Dis een van die dinge wat ek geleer het vroeg uit Wenners Edge. Ek didnt bedoel om afdwaal in handelaar sielkunde, maar in my mening dit is die mees belangrike faktor in die handel sukses, so ek het gedink dit 'n paar woorde geregverdig. Hoe kan ek handel 'n 123 Terugskrywing? Ek gebruik drie verskillende inskrywings vir die 123. Die eerste een is wat ek noem 8220, verneuk die nommer 3 point8221 ;. Die tweede is die handel die 8220; standard8221; breek van die nommer 2 punt en die derde is om die retracement handel na die breek van die nommer 2 punt. My gunsteling inskrywing verneuk die nommer 3 punt as dit gedoen kan word met 'n baie klein risiko, redelike groot handel grootte en werk baie goed. Hoe kan ek die posisie groottes te bepaal? Siek gaan in meer detail oor onder inskrywings, maar siek neem die meeste van die eerste 123 ommekeer posisie (verneuk die nommer 3 punt) af voor die tweede inskrywing punt kom. Ook, die eerste posisie, terwyl hulle 'n lae risiko in terme van pitte het ook 'n laer waarskynlikheid van sukses. As gevolg van hierdie faktore, ek gebruik gewoonlik ongeveer die helfte van my standaard handel grootte op die eerste posisie. Ek gebruik dan die helfte van die tweede inskrywing en 'n half op die derde ingang. My handel reëls bepaal dat ek net 2% van my rekening op enige enkele handel setup kan waag. So elkeen van my poste sal waag 1% van my rekening. Bereken die aantal pitte vir jou stop verlies op elke posisie (goed praat oor waar om te plaas 'n bietjie later tot stilstand kom) en gebruik 'n risiko sakrekenaar om jou handel grootte te bepaal. Wenners Edge Trading het 'n risiko calculator - jy dit hier vind. Gebruik dit met ons komplimente. Hoe kan ek gaan en te bestuur die posisies? Voorbeeld van 'n lelike 15m euro / dollar 123 High Soos Ive 'n paar keer genoem, ek gebruik drie verskillende inskrywings in die handel 123 terugskrywings. Die eerste een wat ek noem 8220, verneuk die nommer 3 point8221 ;. Die voltooiing van 'n aantal 3 punt is die eerste aanduiding dat 'n 123 ommekeer kan voorkom. Amptelik, dit is nie 'n 123 ommekeer totdat dit breek die nommer 2 punt so dis hoekom ek noem hierdie item 'n 8220; cheat8221 ;. Toe ek sien die eerste twee punte en kyk prys pop om die nommer 3 punt en begin om te daal, begin ek vooruit op die inskrywing. Sodra die prys breek onder die hoogste kers op die nommer 3 punt, ek neem 'n kort inskrywing met 'n stop verlies net bokant die nommer 3 punt. Sedert die nommer 2 punt is 'n redelik beduidende ondersteuning vlak, Ek sluit ongeveer 90% van die posisie op die nommer 2 punt en stel die stop om selfs (die beginpunt) breek op die oorblywende 10% van die posisie. Handel Inskrywings vir die lelike 123 High Die tweede inskrywing is die 8220; standard8221; handelstrategie vir die 123 ommekeer. Trouens, as jy het 'n nommer 3 punt, kan jy 'n hangende kort 'n paar pitte onder die nommer 2 punt sit. Hoe ver onder die nommer 2, hang af van die tyd wat jy handel dryf. Wanneer die handel die uurlikse tyd, sit ek gewoonlik die einde 5 pitte onder die punt. Maak seker dat jy voorsiening te maak vir die verspreiding. Sedert jy waarskynlik op soek na 'n bod grafiek, dan is jy gewoond moet neem versprei in ag neem. As jy 'n 123 lae handel sal u die plasing van 'n hangende lank en jy sal hê om voorsiening te maak vir die verspreiding. Onthou dat op die lang tyd rame, kan die verspreiding eintlik wissel voor die inskrywing gemaak. Soos ek genoem het, die risiko is groter op die tweede inskrywing. Jy moet jou stop te plaas 'n paar pitte bo die nommer 1 punt. Jy sal waarskynlik sien die prys weiering direk na jou inskrywing en dit kan 'n paar te konsolideer voor die val, sodat dit nie sweet nie, net ry dit uit. Jy moet die konsolidasie van waar die uptrend begin teiken. Dis hoekom ek stel voor dat jy seker wees dat die uptrend is ten minste een en 'n half keer die grootte van jou 123 patroon. Dit sal jou 'n goeie risiko-beloning verhouding gee. Voorbeeld van 'n 123 Lae op GBP / JPY H1 Na afloop van die prys daal laer as die konsolidasie van die aantal 2 punt, dit sal waarskynlik pop-up in 'n retracement (die mark hou daarvan om stoom af te blaas na die breek 'n beduidende struikelblok soos die nommer 2 punt handelaars neem winste.) Dit retracement sal jy gee jou geleentheid vir jou derde posisie. Uitkyk te wees vir die prys te pop en dan laat val net onder die lae van die hoogste kers in die retracement. Dis jou kort inskrywing. Plaas jou stop bo die retracement vir 'n lekker stywe risiko en teiken op dieselfde plek as die tweede posisie, die konsolidasie van wat die aanvanklike uptrend gekom. Dit is waarskynlik die mees winsgewende posisie van al drie van hulle met sy klein stop verlies wees. En daar het jy dit. Onthou dat alles wat ek gesê het oor 'n 123 hoë geld in omgekeerde n 123 lae. Ek het altyd gedink dit was verwarrend wanneer skrywers probeer om die teenoorgestelde rigting ambagte reg onder die ander ambagte aan te spreek sodat ek probeer nie om dit te doen. Inskrywings op 'n 123 Lae GBP / JPY Onthou dat nie alle 123 terugskrywings perfekte sal kyk. Om die waarheid te die meeste van hulle gewoond perfek wees. Nie alle 123 terugskrywings sal jy 'n geleentheid vir al drie posisies óf gee. Dis OK. Jy kan net handel die tweede posisie as Theres net nie genoeg beloning te waag op die vuis posisie. Jy sal gewoond raak aan hulle vind en hulle sal net spring van die skerm na 'n ruk. Maak seker om te hou by die reëls en dont neem wins te vroeg of jy sal die winsgewendheid van hierdie strategie doodmaak. En onthou om nie te freak uit as die handel gaan teen jou en / of tot stilstand kom uit. Dis deel van die werk. Jy sal verliese so wees voorbereid op wat neem. En laat asseblief kommentaar en vrae hieronder.


No comments:

Post a Comment